При цьому 16 грудня УДЦР зафіксував відразу 17 012 заявок на перенесення номер. "Це майже вчетверо перевищило середньодобове навантаження на Централізовану базу даних (ЦБД) за весь час функціонування Системи", – додали у відомстві.
Там зазначили, що в грудні відбулося різке зростання попиту на послугу перенесення номерів на lifecell. Що:"значно перевищило технічні можливості Централізованої бази даних";
призвело до уповільнення роботи ЦБД.
Постачальники електронних комунікаційних послуг зобов'язані відновити послугу 23 грудня – о 8.30.
"Держава терміново втричі збільшує потужності Центральної бази даних і ми дякуємо за цю оперативну реакцію. Адже кількість абонентів, які зараз мали намір перейти до lifecell, сильно перевантажила систему", – розповів СЕО групи компаній DVL Михайло Шелемба.
Зазначимо: масове бажання перейти на lifecell пов'язане з анонсованим підвищенням тарифів у "Київстар" та Vodafone. Так:6 грудня "Київстар" анонсував підвищення вартості тарифів у середньому на 25%;
16 грудня про підвищення тарифів також заявив Vodafone - в середньому на 37%.
При цьому не виключається, що сам lifecell теж підвищить ціни. Але трохи пізніше.
Як повідомляли Все і всяке клієнти "Київстару" оголошують про своє розлучення з оператором та скаржаться на нав'язування додаткових послуг.
"Золота середина".
Немає коментарів:
Дописати коментар