понеділок, 3 квітня 2023 р.

"Не питали мене": абоненти "Київстар" скаржаться...

Один із найпопулярніших українських операторів мобільного зв'язку, який обирають насамперед мешканці великих міст та української столиці, продовжує псувати нерви своїм абонентам, нав'язуванням додаткових послуг.

Справа в тому, що ці послуги через деякий час оператор переводить у статус "автоматичних" і люди не розуміють, куди йдуть гроші з їхніх рахунків. Такі випадки не поодинокі, ми розповімо вам тільки про одне, яке сталося буквально днями.

"Минулого місяця купив додаткові хвилини на інших операторів (уперше). При поповненні рахунку на наступний місяць зникли 25 грн. Подзвонив оператору. Виявляється вони не питаючи мене купівлю додаткових хвилин на інших операторів вказали, як автоматичну щомісяця. Іншим словом, як злодійство, це не назвеш. Будьте уважні при замовленні послуг, бо вони з легкістю зроблять ці послуги автоматичними, не питаючи Вас", - розповів про свою проблему незадоволений абонент.

Нагадаємо, українці скаржаться на зникнення грошей із рахунків Київстару: "зайві" 100 гривень і без попередження.


Немає коментарів:

Дописати коментар