середу, 17 серпня 2022 р.

іпсо

 

Сприяння розвитку навичок критичного мислення педагогів, громадських активістів та волонтерів м. Тернополя та області, посилення їх стійкості до дезінформації, підтримання духу боротьби за свободу і незалежність шляхом проведення навчальних заходів на тему "Ворожі ІПСО. Як виявити та протистояти". В результаті реалізації проєкту в м. Тернополі буде проведено 6 тренінгових заходів, тривалістю по 3 год. кожен, середня кількість учасників - 20-25 осіб, з яких не менше половини - жінки. Якісним результатом проєкту стане розвиток навичок критичного мислення залучених до заходу осіб та зростання їх спроможностей до опору ворожій пропаганді та можливостей поширення отриманих знань і досвіду.

Викладачі ВНЗ, вчителі, психологи, журналісти і блогери, що пишуть на тему інформаційної безпеки, волонтери, студенти, активна місцева молодь, в т.ч. з числа внутрішньо переміщених осіб, які проживають у м. Тернополі та громадах області.

Очікується, що пряма цільова аудиторія проєкту - учасники та учасниці 6 тренінгових заходів - складе 120 осіб. Непряма цільова аудиторія - тобто кількість осіб, безпосередньо охоплених інформацією про можливості участі в проєкті, складе 10000 осіб.
Аудиторія залучатиметься шляхом: проведення інформування в соціальних мережах (Фейсбук) та локальних онлайн ЗМІ.
По комунікаціях тут вказано багато, але цифри охоплення я вписала дуже маленькі і нам не обов'язково тут побуквенно виконувати. Під час роботи над проектом будуть використані наступні методи комунікації: 1. Текстові публікації. Повідомлення у соціальних мережах, онлайн-ЗМІ. 2. Усні комунікації. Прямі комунікації із цільовою аудиторією на місцевому рівні.
Будуть залучені наступні канали комунікації: 1. Соціальні мережі. - Фейсбук-сторінка телеканалу TV-4 – 55 тис. підписників - ФБ сторінка «Тернопіль сьогодні» - 2497 - ФБ група «Тернопільські новини» - 101 тис. учасників - ФБ група “Новини Тернополя” - 9,9 тис . учасників.
Кількість осіб, безпосередньо охоплених інформацією про можливості участі в проєкті, складе 10000 осіб. Про проєкт, можливості участі в ньому та результати проєкту ми плануємо проінформувати регіональні ЗМІ Тернопільщини: онлайн-ЗМІ «20 хвилин Тернопіль», «За Збручем», «Погляд», «Реально», «Голос», «Політерно», «Наш день», обласна газета “Свобода”, газета «Голос Лановеччини», медіаресурс Chortkiv.city. Очікуємо, що щонайменше 1 з перелічених ЗМІ розмістить нашу інформацію.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Те саме шоу