середу, 17 квітня 2024 р.

Тетяна Мостова боротиметься за титул " Місіс Галицька краса"

Відома волонтерка Тетяна Мостова боротиметься за титул " Місіс Галицька краса". Про це вона сама написала в обліковому записі.
"Мої друзі!
Я довго вагалася на цей пост, незнаючи з чого почати і, аби перебороти свої внутрішні вагання. Коли відчула, що справи ідуть на краще, хочу звернутися до Вас.
Я запрошена і вже є учасницею конкурсу краси " Місіс Галицька краса". Коли мені це запропонували, одразу прийшла думка, що не цей вік і не цей час. Безсонні ночі, думки, спілкування з найближчими людьми і все ж таки "так" я йду на цей конкурс. Щоб зламати усі стереотипи, щоб переконати Себе та інших, що краса жінки не тільки у зовнішньому вигляді, а насамперед це те чим наповнений її внутрішній світ.
Краса і Світло Переможе темряву!
Тому, Мій лозунг - Переможе Краса, Переможе Україна!
Запрошую усіх підтримати мене 31 травня о 16.00 в Тернопільський академічний обласний український драматичний театр Т. Г. Шевченка. Квитки вже є у продажі, тому прошу звертайтеся до мене, організую гарні місця))).
ВАША ПІДТРИМКА БУДЕ НАДИХАТИ МЕНЕ І ДОДАВАТИ СИЛ! ДЯКУЮ КОЖНОМУ!"

Немає коментарів:

Дописати коментар

Те саме шоу