Наша команда закінчила виробництво документальної стрічки “Барс. Незакінчена справа”. Картина у жанрі фільм-портрет розповідає про одного з найяскравіших героїв війни - добровольця, Народного героя України Валерія Красняна.
Прем’єра відбудеться 23 вересня, 1 жовтня - онлайн прем'єра на Київстар ТБ. А поки ми займаємось промоцією картини. Написали статті і розіслали прес-реліз “Барса” у 40 загальнодержавних ЗМІ із проханням розмістити інфу (безкоштовно).
Отримали 4 відповіді:
- 1 - так,
- 3 - за гроші,
- решта - ігнор.
Ось так українські ЗМІ готові вшановувати героїв… І це не держава політика, це особистий вибір редакторів.
Гаразд. Тим, хто в культурній індустрії не новачок, давно ясно, що на ведучих інфоресурсах промоцію безкоштовно не роблять. І ми були до цього готові. Написали, що оплачуємо по прайсу ЗМІ.
Яким же було наше здивування, коли сайт Укрінформ запропонував нам поставити розповідь про самого Барса та про фільм, який ми про нього зняли, у розділ “Релізи”. Це, щоб ви розуміли, десь між статтями “Як вибрати шкіряну сумку” і “Аксесуари для айфон 15”.
Коли ми запитали, чому не можна розмістити в розділі “Культура”, нам відповіли, що ми туди не вписуємось. Стаття "Ми про них розповімо, або про них забудуть. Яке кіно потрібно знімати в Україні", написана, до речі, лауреатом всеукраїнського конкурсу християнської публіцистики, редактору не зайшла. Без подробиць і правок.
Головною ж претензією, чому документальну стрічку не можна віднести до культури стала… наявність логотипу УКФ у дисклеймері. Ми здивовані, адже УКФ - державна інституція, яка підтримує українську культуру, в тому числі проєкти зі вшанування нових українських героїв, реалізуючи державну політику. Наявність логотипу у проєктах, які реалізуються за підтримки фонду, є обов'язковою вимогою.
Що ж таке культура, згідно бачення редакторів Укрінформ? Ми подивились розділ. Зокрема, це реклама трейлера до фільму про Девіда Бекхема, розповідь про те, що водолази врятували фрагменти човнів на Хортиці, скандал з учасником фестивалю у Сербії - російським піаністом, що закликав “вимкнути електрику у Києві” et cetera, et cetera. Чесно кажучи, якоїсь цілеспрямованої редакційної політики у всіх цих публікаціях ми не помітили.
Тоді що ж це було?
На наш погляд, це - упереджене ставлення конкретного редактора до тематики фільму - подвигу українських добровольців у війні з російськими окупантами. Дивно? Нам - так.
Бо інакше виходить, що в Укрінформ інше бачення вшанування пам'яті людей, які віддали за нас своє життя. Яке воно, ми так і не зрозуміли.
Тому звертаємось до ЗМІ, які готові підтримувати культурні проєкти про героїв війни: якщо ви хочете поставити в свої медіа статтю, що так не сподобалася Укрінформу (з банером УКФ), - ми готові співпрацювати.
Немає коментарів:
Дописати коментар